Itzultzeko Traducir Traducir Traduzir Traduire Translate Tradurre Übersetzen Перакладаць Μεταφράζω يترجم Fordítás 翻译 Превеждам

22 d’octubre del 2007

L’Ajuntament de Tivissa sol·licita una freqüència per una emissora municipal

parabòlica En el passat ple es va aprovar el punt de l’ordre del dia de la sol·licitud al Centre de Telecomunicacions de Catalunya d’una freqüència per a una emissora municipal, aprovant-se amb els vots a favor de CiU i d’AISA-FIC i les abstencions d’Iniciativa-EPM i d’ERC.

Iniciativa-EPM es va mostrar inicialment d’acord en la creació d’una emissora municipal, però vistes les mancances de la documentació consultada i que es requereix per la Llei d’Audiovisual de Catalunya quan es presenten aquest tipus de sol·licitud: plànol on s’ha d’ubicar el centre emissor, memòria explicativa amb la programació, previsions de finançament, forma de gestió del servei, etc, va proposar deixar el punt de l’ordre del dia “damunt la taula” en espera de que s’aporti tota la documentació pendent per, llavors, poder-la votar.

Per la seva banda, ERC va manifestar que per donar suport s’hauria de presentar un projecte definit o memòria i un projecte d’emissió per a que els grups que no estan en el govern puguin saber que es el que es vol dur a terme i va manifestar que hi ha “d’altres prioritats culturals i de comunicació” en referència a una millor estructuració de la Revista Tivissa o a la millora de funcionalitat de la web municipal.

20 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Amable Pallisé ha dit...

Ho sento paco però no permeto SPAM en el meu bloc. De tota manera soc jo qui decideixo de quins blocs faig publicitat i de quins no en faig. I ves per on d’aquest no en faig.

Anònim ha dit...

per que amable per que opina diferent que tu la veritat jono m'ho pensava que ets aixi pensava que acceptaves opinions de tota mena tant d un bandol cam del altre , la veritat m' has deixat bocabadat, i jo d SPAM no n' he ficat cap he ficat adrecces web , a mes dubto que el blog de gima el de judo el de l extream team i el de pantoni en portin , a tot cas no u he fet en cap mala intencio a mes aixo d spam jo no se com es fa


paco

Anònim ha dit...

Sr. Paco que no ho has fet en mala intenció, això no t'ho creus ni tu.
I per cert, si jo fos l'administrador faria el mateix, perquè una cosa és respectar les opinions de tothom, totes les que es facin des del respecte, però perdona aquest senyor que tu dius que opina diferent, jo en tinc una altra concepció, és una persona que només obrint la boca ofent, mai he llegit cap escrit en que no falti a ningú. Per mi el respecte és la base de tota relació humana, i amb personatges així no cal ni escolta'ls (és la meva opinió), ni tant se val entra al seu bloc, jo no ho faig, perquè sobradament ser el que m'hi trobare, insults, falços testimonis, i una "verborrea" de lo més baix que pots trobar per tota la xarxa.
Ara em diràs que no m'agrada el que diu de segons qui, no senyor indiferentment aquí van dirigides les seves paraulotes, és insultant com les diu. Valtros potser es sentiu orgullosos, però a mi em transmet llàstima. I ara digues el que vulguis.

Anònim ha dit...

l amable m acusa de que li envio spam cosa que no se el que es que la primera vegada que he sentit aquesta paraula va ser amb un comentari seu,

segona no diguis que no has llegit comentaris ofensius per que els del cartipas l equip de govern son uns mentiders etc etc per cert d insults en aquell blog ni un en soc lector havitual igual que el de l amable i tots els de tivissa gima, judo etc... jo crec que no hi entres per que no saps que posar


paco

Anònim ha dit...

Senyor Paco:
1. Perdona però jo encara no he vist cap insult en aquest bloc, no són insults el que llegeixes són veritats. Sí que n'he vist i molts dins l'apartat de comentaris.
2. Expliquet més be perquè costa molt d'entendre't.
3. No negaràs que has fet publicitat d'un bloc, no costa tant d'entendre el que és.
4. Em nego ha participar en aquests foros que tu dius que no sabria que posa, jo no m'hi sento identificat en aquest taranna.
5. Tu sempre surts en evasives quan no t'interessa escoltar o entendre el que se't diu.

Anònim ha dit...

Això és que està nerviós, perquè hi ha vegades que sí se l'entèn (Quan li convé).

Anònim ha dit...

no nego que he fet publicitat d un blog n he fet i no pensava que l amable s ho pendria aixi, intentare expresam millor (suposo que les superdotades ho entendrien) malgrat tot intentare ficar mes signes de ountuacio


paco

Anònim ha dit...

un altre que pensa com jo! jo tampoc hi entro al bloc de pantoni. i no per tenir por a descobrir una altra veritat...tingue-ho per segur, perquè de blocs me'n llegeixo de tots els "colors", igual que de diaris.

a mi les pantoniades no m'aporten cap contrast a la meva vida, només una vergonya aliena. si a tu paco o a d'altres sí que us aporta, ho trobo ben trist.

per cert, ja t'has mirat les antigues Revistes? ho dic perquè ve molt al cas. jo vaig quedar tip de pantoniades quan la Revista (aquella on tu dius que no hi podia escriure tothom) per això, com molts d'altres, ja n'hem tingut prou d'aquest personatge i no ens cal entrar al seu bloc per saber què hi trobarem.

també comparteixo amb algun anònim el sentiment de pena. perquè d'una banda l'utilitzen quan convé. ja sabem tots que pantoni té ratxes, desapareix i torna. i quan se'n va massa de mare l'aparten i no el volen a cap llista ni massa a prop en segons quins llocs...

però no faré de pantoni una víctima de res, perquè ell déu saber de sobres qui és, què diu i per qui el tenen, quan el tenen.

i sí paco, de vegades se t'entén i massa, i de vegades et fas el suec...

Anònim ha dit...

Les superdotades si que ho ententen, és la seva especialitat, per això són superdotades, o no?

1. A
2. C
3. A
4. D
5. C
.........
És molt fàcil d'entendre.

Amable Pallisé ha dit...

Amb tots els respectes però amb tota sinceritat, no crec que valgui la pena perdre el temps, però:

Una definició de SPAM : Se denomina Spam o “correo basura” a todo tipo de comunicación no solicitada, realizada por vía electrónica. De este modo se entiende por Spam cualquier mensaje no solicitado y que normalmente tiene el fin de ofertar, comercializar o tratar de despertar el interés respecto de un producto, servicio o empresa. Aunque se puede hacer por distintas vías, la más utilizada entre el público en general es mediante el correo electrónico. Quienes se dedican a esta actividad reciben el nombre de spammers.

Un altra

Un altra

Un altra

Un altra

Un altra

Un altra

Un altra

Un altra

Ara ja ho saps, o vols més definicions?

Anònim ha dit...

anonim del dia 23 a les 21:21 ets patetic.

Anònim ha dit...

Perquè, perquè dic la veritat? Anònim de les 21:21.

Un escàndol.

Anònim ha dit...

Tu creus que si les Superdotades que anomenen vosaltres, haguessin tingut les preguntes aguessin tret un 9 a lexamen? Que poc disimulades no?...
Disimuladament haguessin puc treure un 5 o 6, ja que no era dificil saber que els q ja hi havia no superarien l'examen.

Lo patetic es que alguns treiessin notes aproximades a 0, com et pots fiar d'una persona que treballa a l'ajuntament i treu un 0 a l'examen?

Anònim ha dit...

no teniu ni idea, ningú.
en primer lloc a sogons qui li faltaven papers per poder presentar-se, jajaja, com sempre creieu el que vulgueu pero sigueu realistes y de les que van entrar cuantes són capaces de treure 8 i 9?? penseu una miqueta que no costa res que en un poble ens coneixem tots

Anònim ha dit...

jajajaj. Escolta si tan ilegal va ser, perque no ho vau aturar? o perque no us van fer cas? potser haurieu de pensar un mica més, perque pocs arguments creibles o q es puguin comprovar teniu.

Anònim ha dit...

Això s'ho creieu valtros, deixa que passi el temps. Ai tontos que hi ha més d'un que a parlat més del compte. (TOT SE SAP...)
Si senyor va ser il·legal i fraudulent.

Anònim ha dit...

com tot el que es feia abans

Anònim ha dit...

Això és el que tant fet creure. Ja, Ja, Ja,
Sempre és la teva resposta quan se't acaben els arguments.

Anònim ha dit...

Abans de dir "tonto" a ningu, miret al mirall.