Itzultzeko Traducir Traducir Traduzir Traduire Translate Tradurre Übersetzen Перакладаць Μεταφράζω يترجم Fordítás 翻译 Превеждам

28 de gener del 2007

Com a veïna de Tivissa


Com a veïna de Tivissa, davant de la situació actual en que es troba el nostre municipi. he decidit expressar la meva opinió .

Vull començar dient que en el programa electoral dels polítics que ara governen van prometre moltes coses, i la veritat no s’ ha fet gaire cosa del que s’ havia promès. Si parlem de les obres, tothom pot comprovar el que estic dient. Per exemple, puc dir, que s’ ha col·locat la primera pedra de la Llar d’ Avis i del Consultori , i de moment, no n’han posat cap més. En canvi, s’han fet moltes obres en llocs, com per exemple Llaberia, i queden pendents moltes obres i serveis a fer en altres municipis habitats.

El que si que es veu a Tivissa, són moltes ratlles grogues, i molta ma de pintura, ah! també he vist que s’ han arreglat la Casa de la Cultura, i moltes festes i festetes. Bé ,no tot es dolent, l’ Ajuntament s’ha abocat cap a l’esport, i això em sembla bé.

Caminant pel poble es pot veure l’estat de brutícia i deixadesa en que es troben els carrers i les zones ajardinades, posen bancs però no netegen els carrers que bona falta li fa.

Fins on jo sé, fa tres anys l’Ajuntament va fer una reunió i va dir que sobraven treballadors, però la veritat es que les coses han quedat igual i s’ha llogat més gent. Ara m’he enterat que fan oposicions per les places d’ auxiliar administratiu, i jo no entenc res de res. Abans la situació es va quedar aturada i ara volen cobrir les places:

Que no hi estan cobertes les cinc places?
Per que ara ?
Que és això, una promesa electoral a algú o que es vol demostrar ?

Fins ara he parlat del treballadors de les oficines, i amb els de la brigada ? També els hi tocarà ?

Les coses sembla que s’ hagin fet amb els peus, potser jo veuria millor començar amb una reorganització dels treballadors i de les feines que els hi pertoquen , per que des de fora dona l’ impressió de que es comencen cinquanta mil feines i no s’ en acaba ni una.

De qui es culpa tot això, dels treballadors encarregats de fer les feines , de les persones que les han de manar o d’ una desorganització dels polítics de l’ Ajuntament?
Jo , personalment, jo crec que una gran responsabilitat sobre això la té les persones que manen fer les feines i l’ Ajuntament, en canvi no crec que sigui responsabilitat única del treballadors. Els treballadors, sempre s’ ha dit que fan els que se’ ls mana.

A la vista de tot el que ha passat durant aquests quasi quatre anys espero fermament que la voluntat del poble no es decanti cap a l’ actual govern, i que surtin altres opcions, per què aquesta, ja l’ hem conegut.



Una ciutadana de Tivissa m’ha demanat de que li publiqués aquest escrit i jo gustosament he accedit a donar-li cabuda en el meu petit espai de llibertat. La ciutadana en qüestió prefereix mantenir-se en l’anonimat. Per tant, encara que al peu de l’escrit surti el meu nom vull deixar constància de que no en soc l’autor. Només m’he limitat a “penjar-lo” en el meu bloc i a prendrem la llibertat d’il·lustrar-li l’escrit amb aquest dibuix.