Itzultzeko Traducir Traducir Traduzir Traduire Translate Tradurre Übersetzen Перакладаць Μεταφράζω يترجم Fordítás 翻译 Превеждам

25 de gener del 2007

APTITUD, ACTITUD I COMPORTAMENT

L’altre dia llegia l’article d’opinió que l’amic Mingo publica a riberaonline on considera que “els polítics locals han de ser persones normals i modèliques, no unes persones plenes d’odis i “venades” estranyes” i on proposa el fet de que haurien de passar una mena d’ITV o algun tipus de test psicològic.

Jo, amic Mingo, ja vaig proposar en el seu dia (en el torn de preguntes que te lloc a la finalització dels Plens municipals), el fet de que des de l’equip de govern de l’Ajuntament prenguessin la iniciativa de presentar una ILP (Iniciativa Legislativa Popular) per tal de que els nostres governants haguessin de passar alguna mena de prova psicotècnica per poder presentar-se a càrrecs públics, doncs d’aquesta manera, ens evitaríem el fet de que, en un moment determinat, la gestió del municipi restes en mans d’una persona no preparada (per denominar-ho d’alguna manera) per desenvolupar aquesta tasca. El fet es que el que ara regeix el destí dels Tivissans i Tivissanes no hem va fer ni “p...” cas i se’n va anar “por los cerros de Úbeda”.

Jo, amic Mingo, comparteixo amb escreix la teva opinió i et dono el meu humil però contundent suport des del meu petit espai de llibertat i resto a la teva disposició per tot allò que consideris convenient. Només cal que m’ho facis saber.

I com jo, amic Mingo, de ben segur que ni ha molts més.

Article Opinió Mingo
Article Opinió Min...
Hosted by eSnips