Itzultzeko Traducir Traducir Traduzir Traduire Translate Tradurre Übersetzen Перакладаць Μεταφράζω يترجم Fordítás 翻译 Превеждам

12 d’octubre del 2006

La meva República

M’he decidit de submergir-me a la blogosfera per que aquest espai m’ha de permetre el poder expressar la meva opinió sobre qüestions quotidianes de la vida política, social i cultural del meu poble com també d’àmbit superior. En definitiva, aquest espai a la xarxa m’ha de servir com a eina per fer sentir la meva veu com a ciutadà de Tivissa que no es conforma en veure com passen les coses, sinó que vol prendre part en els aconteixements quotidians que marquen el rumb de Tivissa per incidir-hi en positiu (encara que de vegades això es una tasca difícil).
El fet d’haver de recorre a la creació d’un bloc per poder dir la meva es, si més no, significatiu, doncs els mitjans de difusió municipals en els que podria participar o no son imparcials o prefereixen més donar veu a “velles glòries” de passats no gaire llunyans que es dediquen a fer revisionisme històric, i jo amb segons que no “hi combrego”.
Malgrat de que participo amb l’aportació d’articles i redacció de la revista l’àmfora, revista d’informació local i opinió que edita el grup municipal d’Iniciativa-Progrès Municipal, hem sento amb la necessitat i la obligació d’opinar, discrepar i criticar sobre qüestions d’actualitat que ens afecten a tots i que per la seva immediatesa no poden esperar a ser publicades en l’espai que m’ofereix la mencionada revista.
També vull deixar clar que les meves opinions son meves (mai millor dit), que es poden compartir o no però que, en qualsevol cas, no pretenc tenir la veritat absoluta de res, la meva humil pretensió es dir el que penso sobre cada cas en concret i crear un estat d’opinió favorable amb l’objectiu d’aconseguir un canvi polític a l’ajuntament de Tivissa. Canvi que, evidentment, comportés el retornar el govern de l’Ajuntament a Iniciativa per Catalunya Verds.
Desprès de quasi bé 4 anys de govern de CIU a Tivissa la fractura social es més que evident i a menys d’un mes de les eleccions autonòmiques i a set mesos de les locals penso que a tots ens toca incidir en la mesura de que siguem capaços per tal de canviar l’actual estat de coses.
Com deia John Dewey: “Tot anàlisi tanca un aspecte profètic: només podem percebre el que existeix quan preveiem les conseqüències que comporta. Quan una situació es tan confusa i està en tal conflicte amb ella mateix com l’estat de la societat en que vivim, l’anàlisi implica de per sí una elecció.”

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sr. Pallicer ets un crack .
Amunt la república .
Tivissa forever

Anònim ha dit...

Anims company, continua aixi q ho fas molt be.
Darmós forever