Itzultzeko Traducir Traducir Traduzir Traduire Translate Tradurre Übersetzen Перакладаць Μεταφράζω يترجم Fordítás 翻译 Превеждам

11 de maig del 2011

Joan Pere Vernet i Ricard Cavallé, candidats d’INICIATIVA-ENTESA

Vull posar en positiu les vegades que hem hagut de dir no en aquesta legislatura. Hem dit no a l’especulació urbanística. Algú s’imagina com hauria acabat el tema del POUM, del camp de golf, si no l’haguéssim parat a temps?”.

El dia 22 de maig em presento a les eleccions per dos raons, la primera es per què m’estimo el meu poble i la segona es per què em crec, realment, el que estic fent”.


-Joan Pere Vernet-



El camí que hem recorregut junts des de l’inici de la democràcia fins al dia d’avui ha estat fàcil de recórrer gràcies a l’esperit del que tots ens hem impregnat per lluitar a favor d’un municipi millor per a tots i totes”.


-Ricard Cavallé-